Geen objecten gevonden

Bekijk onze infographic van het jaarverslag 2020!

Publicatiedatum: 31-07-2021

2020 is een bijzonder jaar waarin de wereld tot stilstand komt door de coronapandemie. Onze bewoners volgen online colleges en het studentenleven staat stil. Onze complex- en klantbeheerders bieden onze studenten hulp aan in deze moeilijke tijd: ‘Weet dat we er voor je zijn!’
Met creativiteit en doorzettingsvermogen weten we in dit bijzondere jaar toch nog veel te realiseren. We hebben een primeur met ons nieuwe woonruimteverdeelsysteem. We zijn de eerste woningcorporatie die het gehele aanbod via loting verdeelt en waarmee iedere student een even grote kans heeft op een kamer. Ook werken we in 2020 aan een nieuw ondernemingsplan voor de jaren 2021 tot en met 2025. We doen dit samen met onze huurders en partners in volle ‘digitale zalen’. Het ondernemingsplan heeft de toepasselijke titel ‘Samen voor student en stad’, want alleen samen met onze bewoners, partners en medewerkers kunnen we onze ambities de komende jaren waarmaken.

Wil je een snelle blik werpen op de hoogtepunten van 2020? Dat kan met deze infographic.