Over ons Nieuws en publicaties Nieuws Laatste nieuws Jaarverslag 2021

Jaarverslag 2021

Leestijd: 1 min

Wij zijn dagelijks aan het werk voor jonge mensen die de eerste stappen zetten in zelfstandigheid, die zich met een studie op hun toekomst voorbereiden en genieten van het studentenleven. Jongeren die van meerwaarde zijn voor de stad en zorgen voor levendigheid en diversiteit.

Terugblikkend op 2021 zijn we trots op wat we voor onze doelgroep in Nijmegen en Arnhem betekenen. In februari 2021 krijgt Nijmegen er met het complex Nestor maar liefst 156 studentenwoningen en drie kamers bij. We zorgen dat jaar ook voor meer betrokkenheid van onze studenten met de introductie van een digitaal klantenpanel. En uiteraard heeft ook duurzaamheid onze volle aandacht; op onze daken liggen inmiddels in totaal 7.300 zonnepanelen. Tevens zijn we er voor kwetsbare studerende jongeren die zorg en begeleiding nodig hebben, mensenrechtenverdedigers die in hun eigen land niet veilig zijn en studenten met een topsportstatus. Het welzijn van studenten vinden we belangrijk en daarom zoeken we naar slimme samenwerkingsverbanden om studenten met problemen als eenzaamheid en financiële zorgen te helpen.

Over dit en andere resultaten lees je alles in ons jaarverslag 2021. Kijk ook gerust eens naar onze infographic ‘SSH& in 2021’ voor een korte samenvatting.